Iniciativa-infra

Arhiv: Zabeležka predstavitve študije Analiza tveganj z neizgradnjo drugega tira Koper – Divača in možnih alternativ ministru za infrastrukturo dr. Peru Gašperšiču dne 08.01.2016

Zabeležka sestanka / Predstavitev študije »ANALIZA TVEGANJ POVEZANIH Z NEIZGRADNJO DRUGEGA TIRA KOPER – DIVAČA IN MOŽNIH ALTERNATIV« Ministrstvo za infrastrukturo, 8.1.2016, 10.00 – 12.15

Arhiv: Študija: Analiza tveganj povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper – Divača in možnih alternativ

Študija avtorjev, Dr. Jožeta P. Damjana, Dr. Aleša Groznika in Dr. Bogdana Zgonca je končana in ponuja ključne odgovore na vprašanja: KAKŠNA TVEGANJA PRINAŠA NEIZGRADNJA DRUGEGA TIRA KOPER - DIVAČA? KAKŠNE SO ALTERNATIVE? IN O EKONOMSKI UPRAVIČENOSTI ter NAJPRIMIRNEJŠIH MODELIH FINANCIRANJA TEGA PROJEKTA!

Arhiv: Podpora projektu drugega tira Koper – Divača tudi s strani civilnodružbene organizacije SINTEZE

Člani civilnodružbene organizacije SINTEZE podpirajo projekt drugega tira in obenem opozarjajo na obveznost strokovnega nadzora nad izvedbo projekta, da se izognemo neprijetni praksi pri izvedbi sorodnih gradbenih projektov v R. Sloveniji.

Arhiv: Vabilo na predstavitev študije Analiza tveganj povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper – Divača

KAKŠNA TVEGANJA PRINAŠA NEIZGRADNJA DRUGEGA TIRA KOPER - DIVAČA? KAKŠNE SO ALTERNATIVE? EKONOMSKA UPRAVIČENOST IN NAJPRIMERNEJŠI MODEL FINANCIRANJA PROJEKTA!

Arhiv: Dnevnik: Iniciativna skupina za modernizacijo železniške infrastrukture

Objavljamo članek o 2. tiru: Dnevnik, Trajnostni razvoj, 21.12.2015

Arhiv: Specializirana revija za trajnostni razvoj EOL 103, november 2015

Objavljamo članek o 2. tiru. Vir: Specializirana revija za trajnostni razvoj EOL 103, november 2015

Arhiv: Odmika se železna cesta

Naslov je kajpak parafraziran verz najbolj prešernega jurista med poeti z aluzijo na zloglasni drugi tir med Koprom in Divačo, ki se nam žal ne bliža tako optimistično kot se je nekdaj južna železnica. Utemeljena je bojazen, da bodo po naši preljubi domovini ”iz Ljubljane v druge mesta” kmalu nemoteno poletavali le še pernati ptiči, saj se bo zaradi nekaterih nespametnih ali koristoljubnih človeških ”tičkov” tovor z vlaki vred preselil onkraj slovenskih mejá.

Arhiv: Drugi tir je prednostni razvojni projekt

Zaradi velikega razvojnega potenciala naj financiranje in izgradnjo drugega tira izvede država. GZS-Združenje za promet predlaga, da naj država, če se želi izogniti povečanju javnega dolga zaradi najetih kreditov, sklene z DARS-om mandatno pogodbo o izgradnji drugega tira. DARS se za to naložbo zadolži v svojem imenu in za svoj račun, vendar na podlagi poroštva države.

Arhiv: Odločitev o II. tiru Koper - Divača: Ne)dokončana zgodba!

Vlada RS naj sprejme takojšnjo odločitev o projektu izgradnje drugega tira Koper - Divača in zagotovi pogoje razvoja transportno logistične panoge ter celotnega gospodarstva Republike Slovenije.

Arhiv: Ustanovljena je bila INICIATIVA ZA MODERNIZACIJO ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE V R. SLOVENIJI

S strani zainteresiranih slovenskih podjetij, predstavnikov znanosti, združenj in druge strokovne javnosti je prišla pobuda, da se v okviru Združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije ustanovi iniciativna skupina za modernizacijo železniške infrastrukture v Republiki Sloveniji.