Iniciativa-infra

RTV SLO

3. februar 2016: SŽ zavrača krivdo za mercedese, ki so namesto v Kopru končali v Bremnu (www.rtvslo.si)
26. januar 2016: Damijan: Tuje države z lobisti preprečujejo drugi tir (www.rtvslo.si)
24. januar 2016: Večina od 400 ponoči nedostavljenih vagonov je že v Luki Koper (www.rtvslo.si)
23. januar 2016: Slovenske železnice pospešeno odpravljajo zaostanke (www.rtvslo.si)
20. januar 2016: Je projektno podjetje za gradnjo 2. tira Koper-Divača rešitev ali nova ovira? (www.rtvslo.si)


FINANCE

19. januar 2016: Pozor, prihaja 436 evropskih milijonov! Kaj se bo gradilo, koga spodbujalo in kje bodo službe (subvencije.finance.si)


DELO

4. februar 2016: »SŽ naredile vse«, »pacient« (Luka) kljub temu umira (www.delo.si)
2. februar 2016: Mercedes gre v Bremerhaven? (www.delo.si)
29. januar 2016: Je drugi tir že zamujena priložnost? (www.delo.si)
26. januar 2016: Revizija spet odmika drugi tir (www.delo.si)
26. januar 2016: Drugi tir koristen tudi za alpsko makroregijo (www.delo.si)
24. januar 2016: Železniški promet danes teče normalno (www.delo.si)
21. januar 2016: Tovor je začel uhajati v druga pristanišča (www.delo.si)
20. januar 2016: Kitajci bi drugi tir zgradili ceneje in v treh letih (www.delo.si)
11. januar 2016: V Luki presenečeni nad koncesijo za tretji pomol (www.delo.si)
9. januar 2016: Oddaja tretjega pomola za drugi tir ni dobra izbira (www.delo.si)
8. januar 2016: Drugi tir se iz makroekonomskega vidika močno izplača (www.delo.si)
7. januar 2016: Projektno podjetje za II. tir, III. pomol in ... (www.delo.si)


PRIMORSKE NOVICE

3. februar 2016: V SŽ zaradi zastojev posel ne trpi, ravno obratno (www.primorske.si)
2. februar 2016: Še en šok Luki: prvi mercedesi zaradi težav na tirih že šli v Bremen (www.primorske.si)
25. januar 2016: Tiri so bili prebukirani (www.primorske.si)
23. januar 2016: Kriza na višku: v Slovenijo od sinoči ni smel vstopiti noben vlak (www.primorske.si)
21. januar 2016: Na progi je huje kot ob žledu (www.primorske.si)


SIOL

9. februar 2016: Pogled iz zraka: kraško-istrska pokrajina, ki čaka na 1,3 milijarde evrov in drugi železniški tir (www.siol.net)