KAKŠNA TVEGANJA PRINAŠA NEIZGRADNJA DRUGEGA TIRA KOPER - DIVAČA? KAKŠNE SO ALTERNATIVE? EKONOMSKA UPRAVIČENOST IN NAJPRIMERNEJŠI MODEL FINANCIRANJA PROJEKTA!
Odmikanje začetka gradnje drugega tira Koper – Divača (DK2) prinaša za slovensko logistično panogo resna tveganja glede možnosti dolgoročnega razvoja. Obstoječi prvi tir (DK1), bo kljub pravkar končani modernizaciji in nadaljevanju modernizacije z izgradnjo izvlečnega tira v Kopru, ob nadaljevanju sedanje dinamike pretovora v Luki Koper popolnoma izkoriščen že do leta 2019 ali najkasneje leta 2022.
Kumulativno bi zaradi neizgradnje proge DK2 v letih 2026 - 2055 prišlo do izpada pretovora in prevoza tovora v višini med 210 in 240 mio ton. Finančno ovrednoteno to pomeni, da bi zaradi preusmeritve tovora iz Kopra v tujino (sosednja pristanišča) prišlo do potencialnega kumulativnega izpada dodane vrednosti med 2.7 in 3.4 milijarde evrov oziroma za 6.4% do 9.1% BDP iz leta 2014.
Potrebno je takojšnje ukrepanje.
Vabimo vas na predstavitev študije Analiza tveganj povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper – Divača, ki jo organiziramo na GZS - Združenju za promet, v petek, 8. januarja, ob 13.00 uri v prostorih GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A.
na predstavitvi bodo avtorji študije na konkretnih odgovorih na vprašanja povezana z drugim tirom ter kontra argumenti na OECDjevo študijo o tej zadevi, prikazali posledice neizgradnje drugega tira Koper - Divača. Predstavljena bo tudi ekonomska upravičenost in najprimernejši modeli financiranja drugega tira.
Predstavitev bodo pripravili avtorji študije:
Vljudno vabljeni!
Dodatne informacije: Robert Sever, 01 58 98 231